Zeynep Refia Kahraman

Markanızın Yeni Dönem Vitrini Web Sitesi

Markanızın Yeni Dönem Vitrini Web Sitesi

Günümüzde markaların rekabet anlayışında çok önemli bir etken olan web sitesinin öneminden bahsedeceğiz bugün. Günden güne önemi artan dijital pazarlamanın belki de en önemli adımı markanızın etkili bir web sitesi tasarımına sahip olmasıdır. Markanızın web sitesi bir nevi markanızın vitrinidir. Bir mağazanın vitrini müşteri çekmek için ne kadar önemliyse web siteniz de o derece önemli olmaktadır. Web sitenizi yirmi dört saat açık bir mağaza gibi düşünebilirsiniz. Müşterinizin ilgisini çekmek, müşterilerinizle sürekli iletişim halinde kalmak ve güncellenmiş bilgilerinizin müşterinize en hızlı şekilde ulaşmasını sağlamak için web sitenize önem vermeniz gerekmektedir. Web siteniz, sizin kurumsal kimliğiniz, şirketinizin veya markanızın görünen yüzüdür.

Kurumsal bir kimliğe sahip olmaksa sizi müşterilerinizin gözünde daha profesyonelleştirir. Dolayısıyla da müşterilerinizde güven yaratır. Potansiyel hedef kitlenizin de dikkatini çeker ve marka imajınız olumlu yönde artış gösterir. Bununla beraber artık reklam verme mecraları çoğunlukla dijital platformlar üzerinden olduğu için etkili bir web tasarımıyla arama motorlarından uygulanacak reklamlarla markanızı rakipleriniz arasından öne çıkarabilir ve müşteri trafiğinizi de arttırabilirsiniz. Yani internetin sağladığı faydalardan markanızın yararlanması için profesyonel ve doğru bir elle kurulmuş web sitesine mutlaka ihtiyacınız olacaktır.

Web sitenizin tasarımı markanızın misyonuyla ve vizyonuyla uyumlu olmalıdır. Bu yüzden web sitesi süreçlerinde mutlaka markanızın analizi yapılmalı misyon ve vizyonuna göre bir tasarım hazırlanmalıdır. Web siteniz markanızın kurumsal kimliği olduğu için işinizi şansa bırakmamanızı ve mutlaka bir uzmandan destek almanızı öneririm. Görüşmek üzere!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest